سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اطلاعاتی دیجیتال

نحوه حمل و بسته بندی لوکس اثاثیه منزل توسط شرکت های اسباب کشی در

 

در این مقاله در مورد شیوه های کاربردی از شرکت های حمل و بسته بندی اثاثیه منزل در مازندران صحبت می کنیم و توضیح خواهیم داد که باربری چالوس در انجام این پروسه چه مراحلی را طی می کند

حرکت بخشی از زندگی است . و این که آیا شما اغلب اوقات حرکت می کنید یا برای اولین بار در مدت زمان طولانی کیسه های خود را بسته بندی می کنید

این یک روند بسیار استرس زا است که می تواند حتی بهترین برنامه ریزان باربری نوشهر و بسیاری از مشاورین باربری نور را به خود جلب کند .

خوشبختانه ، در حالی که حرکت برای هر کسی لزوماً آسان نیست ، راه هایی وجود دارد که سریعتر بسته بندی کنید

شما می توانید با مراجعه به باربری رامسر در شهر رامسر و یا باربری تنکابن در شهر زیبا و توریستی تنکابن میزان کار را کاهش دهید

و در نهایت این روند را کمی صاف تر از آنچه ممکن است انجام شود انجام دهید .

صدا خیلی خوب است که درست باشد ؟ این هک های متحرک را برای خودتان امتحان کنید و روش های خلاقانه ای را برای بهبود حرکت خود کشف کنید .

 

 

 

آماده شدن

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید قبل از اینکه حتی آن جعبه اول را بسته بندی کنید تا به یک حرکت راحت تر کمک کند .

هک های متحرک زیر به شما کمک می کنند تا با پای راست حرکت کنید .

به محض اینکه می دانید در حال حرکت هستید با شرکت های خدمات تماس بگیرید .

لغو برنامه های کاربردی خود در محلی که تعطیل می کنید و آنها را در خانه جدید خود تنظیم می کنید ، بیشتر از یک تماس تلفنی زوج بیشتر طول نمی کشد

اما هنگامی که با حرکت خود بسیار شلوغ می شوید ، می توانید از این کار مهم صرف نظر کنید .

به محض اینکه آدرس جدید خود را بدانید ، مقابله کنید و نه تنها زود هنگام آن را از بین خواهید برد ، بلکه اطمینان خواهید کرد که انجام این کار را نیز فراموش نکنید .

سریع حرکت کنید

 برای استخدام افراد حرفه ای برنامه ریزی می کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ؟

از باربری رویان و باربری چالوس و باربری کلارآباد  برای یافتن جابجایی در نزدیکی شما استفاده کنید که قبلاً از نظر کیفیت و قابلیت اطمینان تأیید شده است .

فقط اطمینان حاصل کنید که حداقل از سه شرکت مختلف برای خرید سهمیه بخواهید تا مطمئن شوید که بهترین قیمت را کسب می کنید .

بودجه خود را تنظیم کنید . اسباب کشی می تواند گران شود و شما نمی خواهید بیش از هر چیز دیگری با شوک مهم برچسب به پایان برسید

از ماشین حساب هزینه متحرک آنلاین ما استفاده کنید و بدانید که چقدر می توانید انتظار داشته باشید که هزینه کنید .

اگر می دانید که وسایل بزرگی مانند مبلمان و فرش را اهدا خواهید کرد ، پیش از موعد وانت را برنامه ریزی کنید تا مطمئن باشید سازمانی دارید که بتواند آنها را دریافت کند .

از سایتی مانند بارکوب  استفاده کنید تا مواردی را که اهدا می کنید ذکر کنید و به سازمان های خیریه محلی فرصت دهید تا از آنها درخواست کنید

 

یا برنامه ای را انتخاب کنید که با کمک های خیرخواهانه ، ارتش نجات ، یا سازمان دیگری برنامه ریزی کند و کمکهای مالی شما را از دست ندهد

لوازم بسته بندی خود را برنامه ریزی کنید . از مشاورین بسته بندی باربری متل قو و باربری نوشهر و باربری هچیرود استفاده کنید

تا ایده خوبی راجع به بسته بندی وسایل مورد نیاز خود بدانید . به این ترتیب ، می توانید در اولین اجرا به فروشگاه آنچه نیاز دارید اطمینان داشته باشید .

جابجایی وسایل موجود در یخچال و فریزر شما می تواند یک درد واقعی باشد .

قبل از رسیدن روز ، یک وعده غذایی پر انرژی پیدا کنید تا بتوانید به همان میزان از غذاهایی که قبلاً در خانه خود دارید می توانید بخورید .

آن را به یک بازی تبدیل کرده و با دستور العمل ها خلاق شوید تا ببینید چقدر می توانید از آن استفاده کنید . در عین حال با اهدای غذای بدون استفاده / غیرقابل استفاده به یک بانک غذایی محلی ، کارهای خوبی انجام دهید .

بسته بندی اصولی توسط پرسنل باربری کلاردشت و باربری تنکابن و باربری نمک آبرود

بسته بندی یکی از کارهایی است که بیشترین کاربرد را دارد . روش های زیادی برای صرفه جویی در وقت وجود دارد در حالی که مطمئن شوید از وسایل شما نیز محافظت می شود .

در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید از آنها استفاده کنید .

به جای اینکه لباس و وسایل دیگر را از کشوهای کمد بیرون بیاورید و آنها را درون جعبه ها ببندید ، کافی است کشوها را از کمد بیرون آورید ، وسایل موجود را در آنجا رها کنید و با پیچیدن کشو در بسته بندی پلاستیکی آنها را ایمن کنید .

اگر خیلی سنگین نیست ، می توانید کشوها را در کمد بگذارید و فقط کمد خود را در بسته بندی پلاستیکی بپیچید .

لباس خود را روی چوب لباسی بگذارید . این یک کار اضافی برای نادیده گرفتن لباس ، پوشاندن آنها ، جعبه کردن آنها و سپس آویختن آنها در مکان جدید شماست .

با گذاشتن لباس روی آویزهای خود و یا گروه بندی آنها و بسته بندی کردن آنها در کیسه های زباله بزرگ یا آویزان کردن آنها در جعبه کمد ، از مراحل غیر ضروری رد شوید .

البته در این مرحله از بسته بندی نیز می توانید از پرسنل تخصصی باربری سلمانشهر و باربری رامسر نیز استفاده کنید

ملافه ، حوله و سایر وسایل نرم خود را برای استفاده قرار دهید . مواد قابل شستشو مانند عینک یا بطری های عطر را برای جیب های جدی جوراب ببندید

و از ملحفه ها و حوله ها برای تهیه کوسن برای موارد شکننده ، دشوار برای بسته بندی وسایل مانند لامپ و گلدان استفاده کنید .

در آشپزخانه ، از حوله های ظرف استفاده کنید تا چاقوها و سایر اشیاء تیز را به خوبی محکم کنید و آنها را با یک باند لاستیکی در آنجا ایمن کنید .

 

پرسنل خدماتی باربری نور نیز در این مرحله می توانند به شما کمک لازم را کنند

برای نگهداری وسایل کوچک از گلدان ها استفاده کنید . به جای هدر دادن جعبه های اضافی برای وسایل کوچک آشپزخانه مانند ادویه جات و اسباب بازی ، گلدان های بزرگ و سایر ظروف قابل مهر و موم خود را با آنها پر کنید .

بسته کوچکی از پلاستیک را به دور چیزهایی بپوشانید که ممکن است نشت کند . جلوگیری از نشت در هنگام حمل اثاثیه با استفاده از بسته بندی پلاستیکی برای تأمین درب چیزهایی مانند صابون ، شامپو ، مواد تمیز کننده و سایر مواردی که نمی خواهید در همه چیز شما ریخته شود .

چمدان های خود را بسته بندی کنید . با بسته بندی بسیاری از وسایل سنگین در چمدان ها می توانید دور شوید زیرا چرخ آنها حرکت آنها را آسان می کند .

از چمدان ها برای بسته بندی وسایلی که به راحتی در جعبه ها استفاده نمی شود ، مانند کتاب و ظروف سنگین و قابل حمل ، استفاده کنید .

در طول تقریبا 20 سال ازدواج ما ، من و رامتین چندین بار اسباب کشی کرده ایم . در حقیقت 8 بار در 16 سال گذشته در حالیکه من و رامتین در استان مازندران زندگی کرده ایم .

ما در سال 1398 از چالوس به رامسر نقل مکان کردیم . شما فکر می کنید که از این به بعد من از اثاث کشی متنفرم ، اما من هنوز هم آن را دوست دارم . فوق العاده آن را دوست دارم .

فکر می کنم به این دلیل است که من یک سیستم دارم . با سیستمی که استفاده می کنیم می توانم فقط دو روز خانه خود را بسته بندی کنم و می توانم تمام حرکت را در یک هفته انجام دهم

از زمانی که اولین چوب شمع در یک جعبه بسته بندی می شود تا اینکه آخرین تصویر در دیوار آویزان شود . مکان جدید . با همه چیز که در آن تعلق دارد و آماده دعوت میهمانان برای مهمانی خانگی است .

 

من می خواهم آن را به اشتراک بگذارم زیرا برای چند اثاث کشی قبلی آن را تنظیم کرده ام و اکنون می دانم که می توانم خانه خود را در آن دو روز بسته بندی کنم

روزانه حدود 3 ساعت و نیم در بوکس آن را بطور متوسط خرج کنم . درست است . خانه ما 150 متر مربع است . در مدت زمان 2 روز در 71 صندوق بسته بندی شده .

و من چندین بار با این سیستم اثبات شده این کار را کردم .

من فکر می کنم یکی از دلایلی که بعضی ها دوست ندارند اثاث کشی کنند این است که زمان اسباب کشی و بسته بندی آنها زیاد طول می کشد .

اما اگر فقط یک هفته طول بکشد ، شما در هیچ زمانی به زندگی عادی خود برنمی گردید . پس چنین وحشت نیست .

مطمئناً برنامه ریزی دقیق برای اتخاذ این مسئله لازم است . و من چند ماه قبل از شروع اثاث کشی خودم را آماده می کنم تا همه چیز را برنامه ریزی کنم . در اینجا برنامه ای است که من استفاده می کنم .

1 - 3 ماه قبل از جابجایی لوازم منزل

پاکسازی ، پاکسازی و سپس برخی دیگر را تمیز کنید . نگه دارید ، بفروشید ، اهدا کنید ، سطل زباله کنید . خیلی از این کارها

نحوه حرکت در یک هفته 1

از بین تمام کابینت ها و کشوها ، از جمله آنهایی که با خود در حال حرکت هستید و مرتب سازی در فروش ، اهدا ، زباله یا نگه دارید .

فقط آنچه را که واقعاً استفاده می کنید حفظ کنید و چه چیزی شما را خوشحال می کند . درهم و برهمی خود را پاک کنید ، خلاص شدن از شر هر چیزی که دوست ندارید یا استفاده نمی کنید . یا نه ، اما این کاری است که من انجام می دهم .

من این کار را هر سال انجام می دهم همچنین وقتی اسباب کشی نمی کنیم ، اما وقتی می دانم اثاث کشی می کنیم ، کمی عمیق تر برش می دهم .

در حالی که این روند را طی می کنم ، من در حال فکر کردن در مورد مکانی هستم که به آنجا می روم . فضای بیشتر ؟ فضای کمتری ؟ من یک برنامه عالی در مورد آنچه باید نگه داشته و چه بفروشم می سازم . من به عنوان پیشرفت برنامه ریزی می کنم .

این حرکت ، ما را به نصف اندازه کاهش دادیم . آپارتمان جدید ما تنها 150 متر مربع است . اما من از آن استقبال کردم. "برش عمیق ، برش گسترده" شعاری بود که من از آن استفاده کردم .

 

من خیلی بی رحم بودم هر وقت کیسه دیگری را برای زباله یا اهداء خودم جمع کردم ، با خودم فکر می کردم : "این جعبه چیز دیگری است که من برای بسته بندی ، حمل ، پرداخت هزینه برای جابجایی ، باز کردن و سپس ذخیره کردن آن ، جعبه دیگری نیست .

من کاملاً وارد آن شدم و خیلی پاکسازی شد و خیلی خوب شد

اگر این اولین بار است که شما اقدام به پاکسازی می کنید ، مطمئناً می توانید رویکرد نرم تری بگیرید . این مسئله در مورد بی رحمانه بودن نیست مگر اینکه بخواهید ، این موضوع را در مورد چیزهایتان انجام دهید .

همه چیزهای شما لمس همه آن و تصمیم گیری آگاهانه برای نگه داشتن یا پرت کردن . بعلاوه ، بعد از اتمام کار ، می دانید که همه چیز کجاست و چه چیزهایی دارید .

نکته مهم این است که وقتی همه وسایلی را که به آن اهمیت نمی دهید مرتب می کنید ، با یک تعداد چیزهایی که واقعاً دوستش دارید باقی می مانند .

این خیلی خوب است فوراً انرژی کل خانه شما را بلند می کند .

بگذارید در مورد یکی از اولین باری که تمام مطالب خود را طی کردم ، برای شما تعریف کنم. سال 1392 بود . ما به خانه ای که سال گذشته ساخته بودیم منتقل شده بودیم .

این خانه دو طبقه بود و ما فقط طبقه پایین را تمام کرده بودیم ، جایی که در حین اتمام طبقه بالا زندگی می کردیم .

در این مدت ما 24 صندوق اشیاء را در طبقه بالا ذخیره کرده بودیم که پس از پایان کار ، سرانجام وارد آن اتاق ها می شدند .

بعد از اینکه جعبه ها به مدت 6 ماه از آنجا خارج شدند ، من از رامتین خواستم 10 چیز را در آن صندوق ها ذکر کند . او نمی توانست . یاد یک فرش حمام ( که دیگر دوست نداشتم ) و یک دستگاه پاسخگو را به خاطر آوردم .

و همین بود ما نمی توانیم یک مورد دیگر را در آن صندوق ها ذکر کنیم .

بنابراین من به سرعت نتیجه گرفتم که ما باید 24 جعبه چرمی که نیاز نداریم ، داشته باشیم ، بنابراین چرا حتی آنها را داشتیم ؟

با انتقام از آن صندوقها گذشتم . فرش دستشویی اولین کاری بود که می شد . چند چیز از اعماق عمیق ما حفظ شد ، اما اکثر آنها مستقیماً به بازیافت رفتند .

 

از آن زمان من سالی یک یا دو بار تمام وسایل ما را طی کرده ام . هر چه با این روند آشنا شدم و با تمام احساسات کار کردم ، مثل گناه رها کردن گلدان از خاله مونس و "فقط در صورت نیاز به بعد". چیزها و "من بهتر است این نیمی از چیزها را حفظ کنم

تا زمانی که نیمه دیگر را پیدا کنم" ، این روند ساده تر می شود . اکنون وقتی می توانم یک کیسه زباله / اهدا را پر کنم ، یک میزان مرتب مرتفع می شوم .

2-3 هفته قبل از حرکت

حدود یک ماه قبل از اینکه مجبور به جابجایی بشویم ، جستجوی آنلاین برای یک آپارتمان را شروع کردیم . سپس در آخر هفته ما انتخاب های برتر خود را انتخاب کردیم ، یکی را برداشتیم و اجاره نامه را امضا کردیم .

خوشبختانه پیدا کردن یک آپارتمان زیبا در استان مازندران بسیار آسان است