سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اطلاعاتی دیجیتال

مشاورین باربری رشت و باربری لاهیجان و باربری بندر انزلی برای دکو

داشتن منزلی با دکوراسیونی زیبا و آرامش بخش

 

در این مقاله ما قصد داشته به شما راهکارهایی را جهت انتخاب دکوراسیونی زیبا و دلچسب برای منزل معرفی نموده تا با استفاده از آن ها به خوبی حس زندگی را از طریق یک چیدمان و دکوراسیون اصولی به خانه خود ببخشید .

دکوراسیون منزل زیبا و دلچسب

ما در این مقاله به توضیح در رابطه با الگوهای مناسبی جهت طراحی یک دکوراسیون امروزی و جان دار بپردازیم و در این راه از یک دکوراسیون زیبا نیز برای ایده گرفتن شما کمک گرفته ایم . پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید .

به طور معمول خانه هر خانواده ای درست با توجه به خلق و خوی آن ها شکل گرفته و نشان دهنده سلیقه و ذوق خانم خانه می باشد .

رنگ بندی خانه ها کاملا بستگی به علایق شما داشته و این که شما عاشق رنگ های گرم و تیره بوده و یا ترجیح می دهید یک خانه سفید و پرنور داشته باشید . به کمک نور پردازی های جذاب و رنگ های آرامش بخش شما قادر بوده برای خود یک خانه رویایی دست و پا کنید .

نقش جای پنجره ها در دکوراسیون منزل توسط کارشناسان مراکز اسباب کشی در رشت

در صورت کوچک بودن پنجره های خانه ، شما توانسته از شید به جای پرده بهره برده و تا بیشترین استفاده را از فضای بیرون از پنجره برده و نیز یک خانه نور گیر داشته باشید .

اما چنانچه پنجره های خانه شما بزرگ بوده بهترین انتخاب برای آن ها نصب پرده توری می باشد . برای زیبا و جان دار تر شدن خانه می توانید پرده ای توری نصب نموده و دو طرف آن از پارچه ای به رنگ آبی ملایم استفاده کنید .

همان طور که در تصویر زیر نیز می بینید این پارچه آبی رنگ ، کم عرض بوده و امکان رسیدن این دو پرده آبی رنگ به یکدگیر وجود نخواهد داشت .

 

دکوراسیونی زیبا و دلچسب با همکاری مشاورین مراکز حمل اثاثیه منزل در رشت

استفاده از وسایل کاربردی و در عین حال تزئینی برای داشتن منزلی با دکوراسیونی زیبا

تهیه یک بخاری به شکل بخاری موجود در تصویر بالا علاوه بر گرم نمودن خانه در زمستان ها ، به خانه روح نیز خواهد بخشید . شعله های این بخاری شبیه به شعله های آتش بوده و همچنین این امکان برای شما وجود داشته که در مواقع لزوم آن را جایگزین آباژور نیز نمایید .

به کمک این بخاری نور پردازی های مختلفی نیز برای منزل خود فراهم خواهید نمود . این بخاری در عین برطرف نمودن نیاز شما جنبه تزئینی نیز داشته و در جذابیت دکوراسیون شما تاثیر بسیاری خواهد داشت .

وسایل این چنینی دیگری نیز برای خانه بوده که می توان نوع مینیاتوری و زیباتر آن را تهیه نمود ، کافی است کمی در خرید صبر و حوصله به خرج دهید .

انتقال لوازم منزل و گیاهان تزئینی توسط پرسنل باربری لنگرود و باربری رودسر و باربری آستانه اشرفیه

انتخاب ساعت دیواری زیبا

یک ساعت زیبا می تواند نقش بسیاری در جذابیت خانه شما داشته باشد پس حتما در خرید آن نهایت سلیقه و دقت را به کار بگیرید . ساعت شما بایستی با دیگر اجزای خانه شما هماهنگی و تناسب داشته باشد .

برای مثال در تصویر بالا ساعت بسیار جذابی را مشاهده می کنید که چطور با رنگ پرده ها و نیز فرش ست شده است . پیشنهاد می شود خرید ساعت دیواری را به زمانی موکول کنید که سایر وسایل را تهیه نموده اید . این کار باعث شده انتخاب مناسب و زیباتری در زمینه خرید ساعت داشته باشید .

گیاهان تزئینی و انتقال آنها با کارگران باربری چابکسر

استفاده از گیاهان تزئینی و آپارتمانی همچون یک بمب انرژی در خانه شما عمل خواهند نمود و از خانه شما یک خانه با طراوت و زنده می سازند . برای مثل گیاهی که در تصویر زیر می بینید گیاه بیدار بوده که دارای خاصیت دور کنندگی حشرات موذی را دارد .

دکوراسیون منزل زیبا و آرامش بخش

استفاده از رنگ های ملایم برای اتاق خواب

انتخاب رنگ قرمز برای اتاق خواب و رو تختی انتخاب چندان مناسبی نبوده و بی شک پس از مدتی شما را دلزده خواهد کرد . یک رو تختی به رنگ بنفش بنفش خیلی ملایم قطعا اتاق خواب شما را به آرامش بخش ترین جای ممکن تبدیل خواهد نمود

به خصوص که اتاق دارای پنجره ای بزرگ بوده و صبح ها شاهد انعکاس نور بر روی آن باشید . انتخاب رنگ پرده نیز بایستی با توجه به رنگ رو تختی انتخاب گردد . در دکوراسیون زیر از یک پرده طوسی و ضخیم برای هماهنگی با رو تختی بنفش ملایم استفاده شده و ترکیب زیبایی ایجاد شده است .

دکوراسیون منزل به سبک مدرن با مهندسین با سابقه باربری زیباکنار و باربری کوچصفهان

سبک چیدمان منزل برای داشتن منزلی با دکوراسیونی زیبا

شما می توانید بر اساس سلیقه خود سبک خانه خود را انتخاب نمایید . در خانه مورد نظر ما که در تصاویر بخش های مختلفی از آن را می بینید سبک پست مدرن بر خانه غالب می باشد .

در سبک مدرن خانه به هیچ عنوان شلوغ نبوده و دارای حداقل لوازم می باشد ؛ به عنوان نمونه یک میز مدرن تنها دارای صفحه ای ساده و چهار پایه می باشد و دیگر هیچ گونه نقش و نگاری بر روی آن به چشم نخواهد خورد .

این سبک چیدمان اگر عاشق وسایل تزئینی ریز و درشت هستید قطعا شما را راضی نخواهد کرد چرا که قدرت مانور در انتخاب را از شما به میزان قابل توجهی از شما خواهد گرفت .

دکوراسیون شیک منزل ایرانی توسط متخصصین باربری کیاشهر

میز و صندلی نهارخوری

یکی دیگر از مواردی که در دکوراسیون خانه بسیار اثربخش بوده میزنهار خوری است . استفاده از یک میز نهارخوری چوبی و با پایه های سفید خیلی خانه شما را خاص نموده و باعث شده خانه شما شاد و رنگی تر به نظر برسد .

البته لازم به ذکر است که پیدا کردن یک میز با صفحه ای چوبی و پایه های سفید کمی سخت پیدا می گردد اما نتیجه کار آن قدر لذت بخش بوده که قطعا کمی صبر و حوصله برای پیدا کردن چنین میز نهارخوری خواهد ارزید .

راهکار هایی برای انتخاب چیدمان مناسب توسط پرسنل باربری صومعه سرا و باربری فومن و باربری خمام

نقش نورپردازی در دکوراسیون منزل برای داشتن منزلی با دکوراسیونی زیبا

نورپردازی خانه نیز نیاز بوده با در نظر گیری نوع چیدمان هر بخش از خانه انتخاب گردد . برای مثال در تصویر بالا از آن جایی که چیدمان مبل ها به شکل گرد بوده لوستر انتخابی برای این بخش نیز گروی شکل در نظر گرفته شده است

اما لوستر بالای میز نهارخوری به صورت کشیده و مستطیلی بوده تا به خوبی به همه بخش های میز ، نور به صورت یکدست بپاشد .

دکوراسیون آشپزخانه برای داشتن منزلی با دکوراسیونی زیبا

اگر فکر می کنید رنگ و نقش کابینت و کاشی های آشپزخانه با سلیقه شما جور در نمی آید پس باید فکری برای عوض کردن آن ها نمایید

چرا که آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه بوده و حتما برای آن که حس خوبی در زمان کار کردن در آشپزخانه داشته باشید نیاز بوده که رنگ و نقش تمامی وسایل آن به دل شما بنشیند .

استفاده از وسایل چوبی در آشپزخانه زیبایی خاصی به این قسمت از خانه خواهد بخشید . این روز ها تنوع وسایل چوبی برای آشپزخانه آن قدر زیاد بوده که شما حتی می توانید سینی های خود را نیز چوبی انتخاب کنید .

میز کنسول

صندلی های انتخاب شده برای جلوی میز کنسول را می توانید برای تنوع ، کوتاه تر از صندلی های سالن انتخاب کنید . وجود یک میز سه تایی در خانه نیز سبب شده در مهمانی ها از آن ها برای پذیرایی استفاده کنید و قطعا برای شما بسیار کاربردی خواهد بود .

آینه های تزئینی

استفاده از آینه های زیبا و تزئینی در بخش های مختلف خانه علاوه بر زیبایی باعث شده خانه شما نیز بزرگتر از پیش نشان دهد . علاوه بر آن آینه ها بازتاب و انعکاس نور را نیز جذاب تر خواهند ساخت .

پس از اهمیت آینه های در خانه خود غافل نشده و متناسب با دکوراسیون خانه خود آینه و یا آینه های مناسبی را برای بخش های مختلف خانه خود در نظر بگیرید .

 

وسایل تزئینی

شما با در نظر گیری رنگ توسی برای رنگ اصلی خانه این امکان را داشته تا وسایل خانه و نیز وسایل تزئینی را به هر رنگی که دوست داشته انتخاب کنید و نگران این نبوده که آیا این رنگ به رنگ اصلی خانه من خواهد آمد یا خیر .

برای این کار می توانید برای برخی دیوار ها کاغذ رنگی توسی رنگ درنظر گرفته و برخی را نیز سفید بگذارید .

انتخاب جنس کامپوزیت سفید با طرح آجر برای دیوار پشت تلویزیون بی نظیر بوده و خانه شما را فوق العاده جذاب می نماید . کف پوش خانه را نیز می توانید با توجه به رنگ مبلمان تغییر دهید .

مبلمان خانه و حمل آنها توسط نیروهای متخصص باربری کلاچای و باربری شفت

شما می توانید با انتخاب مبلمانی از جنس نانو دیگر فکر کثیف شدن آن ها را نداشته باشید چرا که حتی با ریختن روغن نیز خیلی راحت می توانید مبلمان خود را مثل روز اول تمیز کنید . روکش مبلمان خود را از نوع زیپ دار تهیه کنید تا به راحتی بتوانید در مواقع لزوم آن ها را بشویید .

در نظرگیری دکوراسیونی سنتی برای قسمتی از خانه

اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد بوده که علاقه بسیار زیادی به دکوراسیون سنتی داشته می توانید بخشی از خانه خود را با وسایل سنتی پر کنید .

انتخاب فرشی به سبک باتیک که در واقع تکه هایی از فرشی دستباف و رنگ آمیزی شده بوده که با نخ های رنگی به هم دوخته شده اند . انتخاب این فرش برای قسمت زیر میز نهارخوری باعث شده این بخش از خانه حال و هوایی مانند خانه های قدیمی با پنجره های رنگ رنگی به خود بگیرد .

امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما خوانندگان گرامی قرار گرفته باشد .