سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اطلاعاتی دیجیتال

سیستم گزارش ساز

سیستم گزارش ساز 

در دنیای حسابداری امروز، یکی از معضلات نرم افزارها، مقول? سیستم گزارش ساز است. چرا که با استفاده از سیستم گزارش ساز می‌تواند به آماری دقیق از اهدافی که دنبال می‌کنند، دست یابند. و کنترل و پیمودن درست ادامه مسیر را بدست گیرند.

به کمک سیستم گزارش ساز، مدیران سرکت ها می‌توانند نمایی کلی و در عین حال دقیق و بروز از عملکرد سازمان خویش بدست آوردند و با بررسی وضعیت موجود و در نظر گرفتن اهداف بلندمدت و اتخاذ تصمیم گیری های بجاو صحیح، زمین? پیشبرد اهداف و موفقیت سازمان و بهرمندی از سرمایه‌گذاری ‌های انجام شده را فراهم آورند. درواقع تصمیمات مهم و حیاتی سازمان‌ها، بر پایه و اساس، گزارش های خاص و اختصاصی عملیات مربوط به آن سازمان اتخاذ می‌گردد. و همین امر، ضرورت استفاده از سیستم گزارش ساز را بوضوح نمایان می‌سازد.

سیستم گزارش ساز سانیران، در این زمینه، ضمن ارائ? گزارش‌های متنوع و آماده، بسیاری از نیازهای اطلاعاتی سازمان را تأمین می‌کند. و در واقع، ابزار توانمندی است که محیطی را برای تهی? گزارشات ویژه و تخصصی در اختیار مدیران می‌‎گذارد. به بیانی دیگر،  از طریق سیستم گزارش ساز سانیران، می توان گزارشات متفاوتی با فیلترهای مورد نظر برای سیستم‌های نرم افزار حسابداری، نرم افزار فروش ، نرم افزار اموال و دارائی ثابت ، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار دریافت و پرداخت، نرم افزار انبارداری و نرم افزار خرید و تدارکات ایجاد نمود. طراحی گزارش را می‌توان هم از طریق قالب (Wizard) و هم به صورت پیشرفته به راحتی انجام داد.

برخی از قابلیت‌های سیستم گزارش ساز سانیران:

  • امکان ساخت انواع گزارشات ماتریسی، تفکیکی، تلفیقی، پارامتریک و غیر پارامتریک از حوزه های مختلف عملکردی
  • دارای کاملترین مجموعه توابع و عمل گرهای پیش تعریف از قبیل توابع عددی، توابع رشته ای، توابع تاریخی،توابع تبدیلی و همچنین توابع حسابداری چون گردش بدهکار/بستانکار، جمع تجمعی، جمع اول دوره،
  • جمع طی دوره و ده ها تابع و عملگر متنوع دیگر
  • ساخت انواع گزارش های چند سطحی و پارامتریک از بانک های اطلاعاتی مختلف
  • نمایش خروجی گزارش ها در قالب نمودار، فرم های طراحی شده و جدولی
  • ذخیره خروجی گزارش در انواع فرمت هایExcel / HTML/ XML/ Access/ PDF/ Text/ WMF
  • ......

 منبع : https://www.sainaco.net/1394/08/07/سیستم-گزارش-ساز-سانیران/